Perionice automobila dolaze u različitim oblicima i veličinama. Kao dobavljač kemikalija, svakodnevno ih prolazimo. Ali kako je do ovih autopraonica zapravo došlo? A koje različite vrste autopraonica postoje? Zaronili smo u istoriju i napravili pregled različitih perionica automobila.

ISTORIJA PRANJA AUTOMOBILA

Prvi automobil vozio se 1885. godine. Naravno, morao se održavati čistim. Nakon godina ručnog pranja, početkom devetnaestog stoljeća pojavila se uzvišena ideja o izgradnji perionice automobila. I tako je 1914. godine bio prvi automatski opran automobil u Sjedinjenim Državama. Ali to još nije bilo potpuno automatski. Ljudi su sami gurali auto kroz autopraonicu. Na svakom dijelu su se zaustavljali, prali i ponovo gurali.

NAZAD NA DANAS. KOJE VRSTE PRAONICA AUTOMOBILA POSTOJE?

Toliko o lekciji istorije. Kako perionice automobila danas funkcionišu? U svijetu autopraonica postoji nekoliko velikih razlika. Prvo, kemiju koja se tamo koristi. I drugo, naravno, pranje automobila. Postoje prevrtanja, tunelske perionice automobila i mlaznice. Dobrodošli u čudesni svijet autopraonice.

OPCIJE U AUTO PERIONICI

Prilikom prevrtanja mašina se prevrće preko automobila dok automobil stoji. Na ovaj način automobil se pere i suši. Ove mašine se često nalaze pored benzinske pumpe. U Holandiji postoji više od 1100 autopraonica. Velika prednost prevrtanja je to što može raditi samostalno i ne zahtijeva nikakvo osoblje. Uz dobar sistem plaćanja, ovo je idealno.

Moderne perionice za automobile imaju mnogo različitih mogućnosti pranja koje kupac može izabrati. To uključuje intenzivno prethodno čišćenje, čišćenje naplataka, poliranje, depilaciju voskom i upotrebu pod visokim pritiskom. Mašina prati konture automobila čineći ga čistijim nego prije.

Druga uobičajena opcija je čišćenje donjeg pranja. Donja strana automobila je važan dio. Stoga je dobro redovno ga prati (ili prati). Ova je opcija često prisutna i kod perionice automobila pri prevrtanju, kao i nanošenje zaštitnog sloja voska na automobil.

PRANJE AUTOMOBILA U TUNELSKOJ PERIONICI

Perionice tunela nisu ni približno uobičajene kao prevrtanja. U ovoj vrsti autopraonice automobil se provlači kroz instalaciju za pranje. To se radi pomoću lanca ili transportne trake. U ovom procesu lukovi za pranje i drugi dijelovi su fiksirani. Uz velike tunelske perionice automobila, dostupno je mnogo opcija. Često se ova vrsta pranja automobila sastoji od namakanja lukova, čišćenja naplataka, lukova od pjene, lukova od lave, pranja dna, više četki, poliranja, voska i naravno dobrog sredstva za sušenje.

Sve ove opcije mogu brzo dati velikoj tunelskoj perionici automobila dužine 200 stopa. Nakon što je vanjski dio automobila čist, često ostaje mogućnost čišćenja i njegovanja unutrašnjosti. Usisavanjem, prskanjem Carfuma, čišćenjem prozora i armaturne ploče, postoji mnogo opcija. Postoje i lokacije sa zaposlenima koji za vas mogu obaviti unutrašnje poslove.

Hemija je jedan od faktora koji čini pranje automobila uspješnim. Uz odgovarajuću kemiju, pranje automobila daje bolji krajnji rezultat, a automobili izlaze suhi i sjajni. Ovdje pročitajte zašto Carwash Club Neerpelt bira Cartecove proizvode Royal Care.

Kao Cartec, vjerujemo u moć jednostavnosti naših linija proizvoda. Kompaktna linija s jasnim imenima, bojama, mirisima i proizvodima najviše kvalitete.

PRANJE AUTOMOBILA SAMI U KUTIJI ZA PRANJE SAMI

Kupac to može učiniti sam u jednoj od praonica koje zemlja nudi. Prethodno čišćenje, pjenjenje, pranje, poliranje, depilacija voskom i ispiranje bez mrlja. Automobil se obično može isprati osmotskom vodom. S ovom vodom automobil se ne mora sušiti, pa se automobil suši bez mrlja i bez tragova.

ŠTA SE DEŠAVA KADA AUTOMOBIL UĐE U AUTOPRAONICU

Prilikom pranja automobil prolazi kroz četiri koraka. Bilo da se automobil pere u automatskoj perionici ili u kutiji za vosak. Pročitajte sve o tome na našem sljedećem blogu .